قوانین مرجوعی
شرایط مرجوعی
- اشکال و ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا ، به پشتیبانی اطلاع داده شود .
- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده ، نگهداری شود و از دور ریختن آن جدا خودداری شود.
- استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود بازگردانده شود .
- برچسب زدن یا نوشتن توضیحات ، آدرس یا هر موردی دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن ، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
- این سرویس اشکال های فنی و ظاهری ( شکستگی ، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی ) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود ، را شامل نمی شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جا به جایی ، نصب و راه اندازی ، تنظیمات ، کاربرد غیر معمول ، نگهداری و استفاده یغیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا ( قید شده در دفترچه راهنمای کالا ) را شامل می شود.
اگر مشتری از خرید خود منصرف شود :
- انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می گیرد که هیچ گونه دخل و تصرفی در آن صورت نگرفته باشد . هیچ گونه استفاده ای از آن نشده باشد . هیچ خسارت و آسیبی به آن وارد نشده باشد وهیچ گونه تغییر شکلی در آن به وجود نیامده باشد .
- اگر خریدار از خرید خود منصرف شده است و هنوز کالا ارسال نشده است باید با شماره تماس های واحد ارسال تماس گیرد و انصراف خود را از خرید اعلام نماید . در صورت انصراف مبالغ پرداختی برگردانده خواهد شد .
- در صورتی که کالای خریداری شما ارسال شد باشد ، 7 روز از زمان تحویل کالا فرصت دارید که با واحد فروش کویین ایکیا تماس گرفته و در جریان نحوه بازگشت کالا به به انبار کویین ایکیا قرار گیرید .
- در صورت انصراف مشتری از خرید ، هزینه های برگرداندن کالا بر عهده مشتری خواهد بود .
اگر در اثر حمل و نقل ، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد :
- آسیب دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا ، به خدمات پس از فروش کویین ایکیا اطلاع داده شود .
- با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات ، تحویل به هر یک از شرکت های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و نقل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و کویین ایکیا تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری ، خسارت را جبران می کند.
- کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن ، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده ارسال شود.
- در صورتی که آسیب ، در لحظه قابل مشاهده باشد ، مشتری می تواند از تحویل گرفتن مرسوله خود داری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به کویین ایکیا بازگردانده شود.
با ما از طریق راههای ارتباطی در تماس باشیدتماس با ما